Rozumieš hodnote skvelej zákazníckej služby? Chceš, aby naši zákazníci cítili, že sú vždy na prvom mieste?
Očakávame, že budeš vedieť riešiť každodenné dotazy telefonických operátorov s úsmevom na tvári a kávou v ruke. Prajeme si, aby si bol dosť odvážny na to, aby si nastavil a udržal plynulý chod oddelenia, ktoré denne čelí množstvu hovorov, e-mailov a správ, ktoré prichádzajú od zákazníkov.
Našiel si sa v týchto riadkoch? Výborne! Hľadáme niekoho, kto nás v tejto ceste povedie ďalej. Zaujíma nás nie len to, čo robíš, ale aj to, kým si a čo nám vieš priniesť.
Tvojou úlohou bude:
* riadiť a motivovať tím zákazníckej podpory, aby dosahoval vysoký štandard zákazníckeho servisu,
* rozvíjať a implementovať projekty na zlepšenie zákazníckej skúsenosti,
* spolupracovať so všetkými oddeleniami, aby bol zákazník vždy v centre našej pozornosti,
* byť hlavnou kontaktnou osobou pre obchodných partnerov a riešiť s nimi komplexne zákaznícke otázky a podnety,
* vytvárať a analyzovať reporty týkajúcich sa výkonnosti a plnenia KPI.
Čo od teba očakávame:
* skúsenosť s riadením tímu a projektami v oblasti zákazníckeho servisu,
* vysokú dávku empatického prístupu a procesného myslenia,
* organizačné schopnosti a chuť neustále sa učiť a rásť.
Čo ti ponúkame:
* konkurencieschopný platový balík s príjemnými benefitmi,
* možnosť pracovať v priateľskom a podpornom prostredí,
* šancu ovplyvňovať a formovať zákaznícku skúsenosť stoviek ľudí.
Ponúkame ti naozaj zaujímavé výhody:
✅ sebarealizáciu na úspešnom bežiacom projekte,
✅ možnosť nastavovať procesy a realizovať svoje nápady,
✅ viesť skutočne skvelý tím úžasných lojálnych zamestnancov,
✅ ak bude treba, aj dennú podporu manažérky call centra Janky,
✅ staneš sa členom manažmentu a budeš sa spolupodieľať na tvorbe stratégie spoločnosti,
✅ dostaneš možnosť zažiť rôzne teambuildingy, napr. aj v Barcelone alebo Ríme,
✅ budeš sa môcť podpísať pod spoločné úspechy a tešiť sa z nich,
✅ dostaneš možnosť vzdelávať sa a kariérne rásť,
✅ čaká na teba priateľsky kolektív, moderné pracovné prostredie a zaujímavá práca.
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie bude prebiehať v 2 kolách.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.8.2023 (ostáva ešte 21 dní)
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
CRM (Customer Relationship Management) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
zákaznícka podpora, vedenie tímu
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Preferujeme uchádzačov, ktorí majú:
- skúsenosti s vedením tímu,
- organizačnú zručnosť (vedieť naplánovať pokrytie linky, ktorá beží 24/7),
- logicko-technické myslenie.
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálne a dynamické multikanálové kontaktné centrum zamerané na služby komerčného call centra. Pôsobíme v mnohých oblastiach, ako je energetika, automotive, beauty, poisťovníctvo, gastro, bankovníctvo, obchod, nehnuteľnosti a iné.
Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam a špičkovej technológii dnes patríme medzi lídrov v oblasti kontaktných centier v Slovenskej a Českej republike. Naše služby poskytujeme výhradne pre existujúcu klientelu našich partnerov.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontaktná osoba:
Mgr. Lenka Chlpíková
Tel.: +421903416520
E-mail: poslať životopi