Náš stabilný tím zákazníckej podpory pre projekt správy vozového parku hľadá nového člena, ktorý podporí česky hovoriaci trh.
Nejde o predaj. Hlavnou náplňou práce telefonického špecialistu je pomáhať naším zákazníkom, s cieľom vyriešiť ich požiadavky.
Ponúkame ti:
- prácu, ktorá má zmysel, pretože budeš ľudom pomáhať,
- pohodového šéfa Daniela, na ktorého sa môžeš vždy obrátiť,
- fajn kolegov, ktorí ťa podporia a príjmu do tímu,
- spoločné kávičkovanie, obedovanie a rôzne teambuildingy.
Čo bude tvojou úlohou?
▶ prijímanie telefonických hovorov od zákazníkov za účelom vybavenia technických požiadaviek vozového parku,
▶ back office agenda - e-mailová komunikácia, autorizácia servisných úkonov,
▶ zaznamenávanie údajov do interného systému a aplikácii klienta.
Čo očakávame od teba?
✔️ Výnimočné komunikačné zručnosti v českom jazyku.
✔️ Silnú orientáciu na zákazníka a schopnosť pracovať v tíme.
✔️ Integritu, profesionalitu a odhodlanie rásť s nami.
✔️ Skúsenosť v call centre je plus, ale nie je potrebná - my ťa naučíme všetko, čo potrebuješ vedieť!
Ku dohodnutej mzde ti ponúkame navyše:
➡ variabilnú zložku v priemere 300 € mesačne, ale môže to byť aj viac, záleží na tvojej šikovnosti
➡ v prvých mesiacoch ťa podporíme nástupným bonusom až do výšky 300 €
➡ poskytneme ti dochádzkový bonus do výšky 240 € ročne
➡ koncoročný bonus až do výšky 180 €
➡ odmenu za nového kolegu do výšky 300 €
Ponúkame ti naozaj zaujímavé výhody:
✅ uvedomujeme si, že nie každému sa dá pracovať na plný úväzok, preto si môžeš vybrať či chceš pracovať 6 alebo 8 hodín denne,
✅ na tomto projekte sa pracuje v zmenách napr. od 7:00 do 15:30 alebo od 11:30 do 20:00 (zákaznícka linka beží v čase od 7:00 do 20:00 + možná nočná pohotovosť po dohode) - ale garantujeme ti, že vždy sa vopred dohodneme na pracovnej zmene, ktorá je flexibilná
✅ po vzájomnej dohode vieme pristúpiť aj na formu home office práce,
✅ tvoj supervízor ti pomôže so všetkými otázkami a bude ti k dispozícii počas celého dňa,
✅ zabezpečíme pravidelne čerstvé ovocie a pitný režim na pracovisku,
✅ príspevok na stravné poskytujeme nad rámec zákona,
✅ dostaneš každomesačne príspevok do snack automatu a kávomatu,
✅ podporíme ťa v športových aktivitách - máme pre teba pripravenú Multisport kartu,
✅ čaká na teba priateľsky kolektív, moderné pracovné prostredie a zaujímavá práca.
Výberové konanie u nás prebieha nasledovne:
1. Zašleš nám svoj životopis a my posúdime vhodnosť tvojho profilu na danú pozíciu.
2. Zavoláme ti alebo pošleme e-mail s vyjadrením.
3. Pozveme ťa k nám do firmy na osobné stretnutie.
4. Ak sa ti tu bude páčiť a ty sa budeš páčiť nám, dohodneme si termín nástupu.
5. Vítame ťa, si členom PARADIGMA tímu :)
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Práca s počítačom - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- český jazyk
- komunikačné zručnosti
- ochota za každých okolnosti zákazníkovi pomôcť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálne a dynamické multikanálové kontaktné centrum zamerané na služby komerčného call centra. Pôsobíme v mnohých oblastiach, ako je energetika, automotive, beauty, poisťovníctvo, gastro, bankovníctvo, obchod, nehnuteľnosti a iné.
Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam a špičkovej technológii dnes patríme medzi lídrov v oblasti kontaktných centier v Slovenskej a Českej republike. Naše služby poskytujeme výhradne pre existujúcu klientelu našich partnerov.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontaktná osoba:
Mgr. Lenka Chlpíková
Tel.: +421903416520
E-mail: chlpikova@paradigmacc.sk