Paradigma je profesionálne, dynamicky a pro-klientsky orientované, efektívne fungujúce multimediálne kontaktné centrum. Aktuálne pôsobí na území Českej a Slovenskej republiky. Zamestnáva viac ako 120 ľudí. Za rok predá viac ako 140.000 služieb.

Kontaktné centrum PARADIGMA je zamerané výhradne na prácu s existujúcou klientelou našich obchodných partnerov. Od roku 2013 sme si vybudovali meno spoľahlivého a kvalitného dodávateľa služieb call centra. Patríme k lídrom v oblasti kontaktných centier, hlavne vďaka kvalite našich zamestnancov, ktorí sa postupne stali TOP odborníkmi vo svojom obore. Pre svojich zamestnancov sa snažíme vytvárať prijemné, priateľské až rodinné prostredie a zároveň neustále pracovať na ich rozvoji systematickým vzdelávaním. 

Kvalita je našou top prioritou. Máme silné technické zázemie a skúsený tím, ktorý sa nebojí žiadnych výziev.  Prevádzkujeme moderné kontaktné centrum vybavené špičkovou technológiou, ktorou sa dokážeme flexibilne  prispôsobiť špecifickým požiadavkám našich klientov. Komplexný servis ponúkame 24 hodín denne, 7 dni v týždni. Klientov obslúžime v mnohých svetových jazykov. 

Čím sme výnimočný?

  • Sledujeme najnovšie trendy v oblasti starostlivosti o zákazníka a využívame ich v náš i váš prospech
  • Vieme skutočne predať vaše služby a produkty, efektívne a kvalitne
  • Obslúžime profesionálne vašich existujúcich ale aj nových zákazníkov
  • Multikanálová komunikácia v režime 24/7 je pre nás samozrejmosťou
  • Využívame inovatívne technológie pre zefektívnenie a skvalitnenie zákazníckych procesov
  • Zaručujeme vysokú kvalitu služieb vďaka prepracovanému tréningu a moderným nástrojom kontroly